Julklappar

Idag har jag varit till Storheden (ett område utanför Luleå med affärer som Jysk, Rusta m.m.) med sambon och Frida. Vi passade på att köpa lite julklappar så när jag kom hem kunde jag ju inte hålla mig från att slå in några :)
Här kan ni få se resultatet, själv tyckte jag faktiskt att det blir rätt så fint :) Jag har bestämt vad jag ska köpa/har köpt till nästan alla, men jag vet inte vad jag ska köpa till mamma! Det är så konstigt, hon brukar vara så lätt att köpa åt men iår har jag lite ont om idéer så om hon själv vill berätta vad hon önskar sig eller om ni kunde komma med något tips så vore det till en stor hjälp :)

Jag smakade förresten julteét som jag köpte i helgen, det var riktigt gott faktiskt! Så det rekommenderas varmt, Friggs Green Chai.... en brun liten förpackning....finns bilder i äldre inlägg.




 

Kommentarer
Postat av: Frida

Mycket fint!

2009-12-02 @ 00:53:27
URL: http://krakor.blogg.se/
Postat av: Emma

Läckert:)

Postat av: Kuttii

Hej Linda!



Trillade in på din blogg genom Johannas :)

Gud vad pysslig du är! Jättefint du har det och mysiga paket och grejer. Är grymt imponerad av ditt broderi :O Önskar jag var lite pyssligare än vad jag är, inte alls alltså ;) Hehe.



Hoppas du har det bra! Kram.

2009-12-02 @ 21:33:45
URL: http://finest.se/kuttii
Postat av: Johanna

Haha, ja. DET är stalker-varning Linda! ;) Hehe, närå. Det är alltid roligt när människor kommenterar! Fortsätt!!

2009-12-02 @ 22:22:20
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: sabdra

Superfina!

2009-12-05 @ 08:54:07
Postat av: Muris

Är något paket mitt? :DD

2009-12-05 @ 14:35:10
Postat av: Linda/Julenspyssel

Thanx allihopa!



Linnéa: Kul att du hittat hit :D



Amanda: Japp, det stora med röda pumlor!



(å jaa det kommer ett nytt inlägg, snart, imorrn!)

2009-12-05 @ 21:16:00
URL: http://julenspyssel.blogg.se/
Postat av: johannamariadesingn.blogg.se

Riktigt snygga paket! Tycker de e något av de roligaste, att slå in paketen alltså. :)

2009-12-17 @ 12:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback