Broderi

Det tar sig sa... ehm. mordbrännarn'.... Hursomhelst så arbetar jag på mitt broderi nästan varje dag så det går frammåt! Tur att det är så himla roligt, jag är då inte leds än så länge i alla fall :)
Här kommer lite bildbevis:


Jag har även sytt gardinkappan till "data-rummet" och jag hängde upp den när den var klar för den var väldigt svårsydd (tyget gled och hade sig) så jag ville inte behöva stryka-om den flera gånger... Men jag har inte julpyntat någonstans! Bara hängt upp kappan... :)

På fredag, när jag har skrivit en tenta, så får jag ÄNTLIGEN BÖRJA JULPYNTA!!! I alla fall advents-pyntet ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Oj vad långt du hunnit på broderiet! Kommer bli mycket fint :)

Och gardinen passade sig väldigt bra in.

2009-11-25 @ 14:41:11
URL: http://krakor.blogg.se/
Postat av: Emma

Jättesnygg gardin:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback