Önskelista

Tänkte posta min önskelista här på bloggen istället för att tvingas skicka runt den och skriva ut den till alla som vill ha den :) 

  • Rosendahl Grand Cru-grejer t.ex. Ugnsform, Caféglas 4-pack, ljuslyktor.
    (Jag har redan 6st små glas, ett runt serveringsfat, de genomskinliga kopparna, vattenkaraffen, kryddgrejerna, snapsglasen, äggkopparna och 3 olika stora skålar om det är någon som funderar på det...)

  • Påslakanset, Percale eller Satin i färger som biege, grå, lila, rosa.

  • T-shirt från Megastore t.ex: Hello Kitty Superhero, Futurama, Girlpower, Wonderwoman. Stl. M Tjej.

  • Morgonrock i velour. Ljusrosa och mörklila är fina färger.

  • Nagellack helst Mavala.

  • En bra ögonfransböjare, perplex eller vad nu märket heter.

  • Det stora, svarta smyckes-trädet från Åhléns.

  • Presentkort går alltid hem, gärna från lindex för att köpa underkläder.

  • Pilgrim charm-armband (det smala) med berlocker i guld.

  • Velourdress från Lindex stl. S. Korallfärgad.
  • Överdragsbyxa/presentkort på intersport/stadium.
    Locktång/plattång i ett - Babyliss iCurl eller Björn Axén Straight and Curl
    Eltandborste från Apoteket
    Smycken
    Smink
    Kalender



Kommentarer
Postat av: Emma

Åh jag vill också ha det där smyckesträdet! Måste skriva det på min lista!

Postat av: Johanna

Jag vill också ha Hello Kitty :D Och den ögonfransböjaren Perplex finns på Kicks, har hört den ska vara mycket bra!

2009-11-18 @ 20:59:27
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Frida

Varför har du strukit morgonrocken? :)

2009-11-19 @ 21:14:45
Postat av: Frida

och dessutom! Verlockarmbandet från pilgrim var ju minst lika fint som det andra :)

2009-11-19 @ 21:19:19
URL: http://krakor.blogg.se/
Postat av: Frida

och dessutom! Berlockarmbandet från pilgrim var ju minst lika fint som det andra :)

2009-11-19 @ 21:19:26
URL: http://krakor.blogg.se/
Postat av: Linda

Frida: För att jag var på stan idag och sökte morgonrockar men det fanns inte en enda som jag ville ha å då önskar jag mig inte någon längre :P



Joo :) Fast nu är jag bara orolig för att jag inte skulle använda armbandet :P får se hur jag önskar... det är ju endå mamma som jag önskar det av :)

2009-11-19 @ 21:38:19
URL: http://julenspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback