Tuffa tider

Hej hej mina vänner!

Jag vill bara posta ett litet inlägg här och förklara att jag inte har kunnat uppdatera och jobba med bloggen så mycket som jag har velat i veckan. Så om ni undrar varför det har varit glest med inlägg så är det helt enkelt för att det har varit för mycket skola/politiska uppdrag/hemma/sambo/jobb/sjukdom, sådär som ni vet att det kan vara ibland...
Jag har inte startat något nytt pysselprojekt men däremot har jag spenderat så mycket tid jag har kunnat med mitt broderi, och det tar sig! Om det inte hade varit så dyrt (300kr) så hade jag velat beställa strumpa nr.2 nu direkt... jag tror nämligen att det finns en chans att jag skulle hinna klart två stycken till jul :)

Dessutom tog jag, efter flera veckors (!) velande, och beställde material till mina julkort från Panduro igår så nu är det bara att vänta på dom :)

Här kommer lite bildbevis på broderiet:


Kommentarer
Postat av: Muris

Det ser ut att gå bra för dig :DD

2009-11-08 @ 19:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback