Första klappen inslagen!


Kommentarer
Postat av: Frida

Fasen! Det är ju exakt samma grej som jag tänkte göra med några av mina etiketter :P samma typer av klistermärken och exakt samma tags, haha så går det när man beställer från panduro ;P



Väldigt fint och spännande i alla fall!

2010-11-16 @ 00:45:47
Postat av: Linda/Julens pyssel

Haha!! jadu Frida! så kan det gå! Det blir ju fint i alla fall, haha tänk om vi hade haft liknande julklappar som hade varit fula då! ;P Men jag såg att de flesta andra stickers från samma var lite för breda för tagsen så jag kommer nog i fortsättningen att använda bokmärken :) Kan dessutom meddela att detta är ditt paket!

2010-11-16 @ 15:09:35
URL: http://julenspyssel.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja precis! Det där var mycket fint och blev plötsligt mycket mer spännande :D

2010-11-16 @ 17:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback