Min önskelista

Hejsan! Jag har klurat lite på min slutgiltiga önskelista i veckan så därför tänkte jag lägga ut den här så att min släkt kan få lite tips på vad de kan ge mig i julklapp - om jag har varit nog snäll förstås! Ni andra kanske kan hitta något i listan som ni själva har glömt på er lista :) Kom ihåg att man får önska sig vad man vill så länge man inte förväntar sig att få det :)
  • Sockar och trosor
  • En mysig pyjamas, gärna flanell eller satin, helst med t-shirt till (det blir så varmt annars) HM har.
  • Presentkort på Bokia till bokrean.
  • Uppgraderingspaket till min stationära dator (presentkort på Dustin Home eller Komplett) så att jag kan spela Civilization V.
  • Underställ i syntetmaterial.
  • Iittala Essence glas, rödvin, vitvin, vatten eller cocktail.
  • Rosendahl Grand Cru, ugnsformar rund eller rektangulär, ölglas på fot, ljusstake klar för långa ljus, köksrullehållare, vita skålar i olika storlekar, pepparkvarn, smörbytta, krukor, dessertskålar etc. www.royaldesign.se
  • Mysig morgonrock, helst i lila/rosa, mörk färg. Finns en fin på Hemtex.
  • Påslakanset, satin eller percale. Gärna i lila.
  • Böcker - klassiker som Jane Eyre, Kallocain, Emma, Den store Gatsby, Vågorna etc.
  • Pengar till mellandagsrea.
  • Klemens kontorsstol från Ikea, svart utan armstöd.
  • Skär skoskåp från Ikea vitt.
  • Harry Potter böckerna, svenska utgåvan (äger endast den sista).
  • En bärbar hårddisk, liten, gärna vit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback