Nytt år, ny jul, ny politik?

Hej!
Nu tänkte jag dra igång julbloggen igen!
Eftersom jag faktiskt började fundera på detta för flera veckor sedan, redan har börjat scrapbooka ett jul-fotoalbum, och snart tänkte beställa broderier så känns det inte mer än rätt börja. Dessutom, idag är det 95 dagar kvar till julafton :)
Men jag vill uttrycka min stora besvikelse över kvällens valresultat och säga att det känns lite tungt att ställa om och skriva ett inlägg på min fina julblogg efter detta. Men eftersom jag hade planerat att göra ett första inlägg idag så vill jag inte ändra mina planer.
Jag har längtat efter julen nästan hela året; maten, pysslet och myset, har inte ni det? ;)
En del av er tycker säkert att det är vansinnigt tidigt att börja julblogga i september, och det tycker egentligen jag också, men vafasiken, många läsare som jag känner har frågat om jag inte ska dra igång snart och man vill ju göra sina läsare tillfreds, så vill du hålla dig från julstämningen ett tag till - läs inte denna blogg! :D
Nu vet ni i alla fall att bloggen är igång och det kommer komma ut bilder på scrapbooking i dagarna.
Den nya blogdesignen med header är förresten scrappad av mig idag och min sambo fick hjälpa mig lite att fota den och få den att se snygg ut på sidan. Nåväl, 95 dagar, nu börjar nedräkningen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Alldeles lagom att dra igång nu tycker jag, och snygg design:)

2010-09-20 @ 10:08:32
Postat av: Frajta

Mycket fin design och kul att få följa bloggen fram till jul igen :D

2010-09-20 @ 11:14:47
Postat av: Muris

Jätte fin design och det ska så klart bli roligt att föja bloggen igen! ;) kram

2010-09-20 @ 15:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback