Luleå

Idag har jag besökt Luleå tillsammas med tjejen bakom http://krakor.blogg.se och handlat diverse julpyssel och pynt. Vi började med att gå på Lagerhouse (som för övrigt nästan har för mycket "roliga" saker så att man blir lite off) där köpte jag ett grönt julklappspapper med hjärtan på och 3 olika snören samt ett rött ljusfat i plast för 20kr (!). Sen gick vi på Lush där jag köpte en jul-bubbelbit med massa rött glitter.
Nästa mål var Tiimari och där gick vi runt 200 varv och sökte efter små pyssliga saker, jag köpte lite smalt guldband till mina julkort och guldpumlor i plast att ha till dekoration i skålar och liknande. Jag passade även på att köpa en guld och en silverpenna till julkorten, och tomma etiketter till julklapparna.
Sen gick vi till Indiska där Frida köpte flera vackra pumlor och jag köpte en pumla till mitt ljusfat och lite annat krafs. Vi avslutade med att gå på HM eftersom jag skulle köpa ett stort halsband till min julklänning.
Jag har gjort de sista julkorten ikväll men jag lägger nog upp foton på detta imorgon.

Imorgon ska jag städa och julpynta så då tänkte jag lägga upp lite bilder från det också :)

Kommentarer
Postat av: Elin - Julbloggen

Uhh vad mysigt!

2009-11-26 @ 23:46:13
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback