Snart är det dags!

Jag vill ha tillbaka snön! (den vi hade regnade bort...) och jag vill att denhär veckan ska gå fort så att jag får börja julpynta nästa helg! :D
I stan har kommunen satt upp ljusslingorna i hela stan och den stora granen på medborgarplatsen, det är riktigt mysigt! På jobbet har vi börjat ta fram julkampanjen, senapen, saffran och fina presentkartonger med härliga hudvårdsprodukter :D Ikväll ska jag sy julgardinen till dator-rummet och igår inhandlades en back med julmust - det godaste sättet att dricka julmust på!
Dessutom har jag gjort det ultimata för min julstämning - bytt väckningssignal på mobilen till julsångerna "Let it snow, let it snow let it snow" och "It's the most wonderful time of the year", så nu jävlarimej är det snart jul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback