Små inköp

Idag har jag varit runt lite på Dollarstore och Åhléns för se om jag kunde fynda lite julpyssel.
Detta kom jag hem med:




En vit, glittrig ren (fast jag undrar om det inte är mera som en hjort?) från Åhlens 75kr. Dagens fynd! Ett stort paket med utstansade stjärnor i olika papper från Dollarstore för 20kr!



Stjärnorna på bild igen, lite olika papper att ha till julkortstillverkning samt guldiga och röda klistermärken i form av stjärnor. Fusksnö som glittrade väldigt vackert i ljuset, Åhlens 40kr. Silverfärgade girlanger, 10kr/st från Dollarstore. 

Jag köpte även Allers Julmagasin för att få lite mera inspiration till julkortsmakeriet!
Jag känner mig nästan lite förvirrad över att det finns så fruktansvärt mycket fint att välja på! Då är det svårt att banta-ner sin önskelista hos Panduro... :)


Kommentarer
Postat av: sandra

Åååååå va roligt! jag har också tittat på renen/hjorten den är super fin!

2009-10-29 @ 09:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback