Välkommen till julens pyssel!

Det här är min första blogg och jag har valt att skriva om mina julförberedelser eftersom det är min absoluta favorithögtid. Julen ger mig mycket utrymme till att vara kreativ genom att göra julkort, julklappar, pynt, gardiner, ja allt man kan tänka sig! Dessutom gillar jag att ge bort fina saker till dom jag tycker om.

Jag kommer att lägga ut bilder på pynt som jag har gjort eller som jag kanske bara placerat i en fin miljö och också en del funderingar kring vilket pyssel och vilket pynt jag ska ägna mig åt iår.

Den här bloggen kommer förhoppningsvis att ge dig massor av inspiration och julstämning!


Kommentarer
Postat av: Fridolf

Hihihi 58 dagar till julafton! Din blogg kommer vara min nedräknare :D:D

2009-10-26 @ 20:57:15
Postat av: Muris

HEEEJ Lindaaa :DD kommer följa din blogg :DDD

2009-10-26 @ 22:58:32
Postat av: Emma

Denna lär jag också följa:D

2009-10-26 @ 23:11:49
Postat av: sandra

följer med spänning :) /nästan grannen

2009-10-28 @ 22:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback