Meddelande från sjuksängen

Hej kära läsare!
Jag sitter just nu i sängen och mår pyton eftersom jag och min sambo har drabbats av vinterkräksjukan. Det kom inatt, helt utan förvarning och vi är helt däckade... hoppas att man kan få sova lite snart, bara magen slutar göra så himla ont! Jag har inte varit magsjuk ordentligt sedan jag var liten så det gör ju att jag blir extra blödig!

Jag sitter och kollar runt lite på nätet efter julklappar och kom ihåg att jag vill tipsa er om åtminstone två stycken juliga filmer; Kråkguldet - som är en stor personlig favorit som jag och min lillebror har sett ofantligt antal gånger och till och med mitt i sommaren! Jag såg den med sambon till jul i fjol och till och med han, som inte sett den då han var liten, tyckte att den var bra. Den andra filmen jag tänkte se innan jul är Astrid Lindgrens jul. Jag är särskilt ute efter att få återuppleva Kajsa Kavat på julmarknaden som ger mig mycket nostalgisk julstämning.




Kommentarer
Postat av: Tomtenissans Julblogg

Fy för vinterkräksjuka, krya på dig.

2010-11-20 @ 11:53:20
URL: http://tomtenissansjul.blogg.se/
Postat av: Johan

Kråkguldet, fan va bra de var :)

2010-11-27 @ 20:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback