Tävling!


Ta chansen och tävla om ett presentkort á 200kr hos Skapamer.se






För att delta i tävlingen, gör så här:

1. Skriv en kommentar här och berätta vad du skulle vilja köpa för presentkortet hos Skapamer.se.
2. Om du har en egen blogg: Skriv ett inlägg om tävlingen, använd bilden ovan i inlägget genom att kopiera den och länka till både mig och Skapamer.se. Länka också i ditt inlägg, till de saker du vill köpa för presentkortet hos Skapamer.se.
Har du ingen blogg kan du istället mejla länken till tävlingen till minst 3 personer och sedan mejla dessa adresser till mig ([email protected]) som "bevis" på att du tipsat.
3. Vänta med spänning och kolla vem som vunnit på 1:a advent! :)



Tävlingen pågår till lördagen den 27:e november kl 23.59 vinnaren
dras och publiceras här på bloggen under söndagen den 28:e november.


Tävlingen är sponsrad av Skapamer.se
som är en ny sida för pyssel, hobby och hantverk på nätet.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej!

Jag har kikat runt lite och har hittat allt som behövs för att tillverka ett eget smyckesträd! Jag skulle använda ståltrådsnät 6*6 mm till en stomme. På det skulle jag lägga gipsbindor bitar. För att få ett fint slutresultat skulle jg måla allt med en silver metallic färg.

Det tror jag kan bli riktigt fint!:)

2010-11-23 @ 00:03:53
Postat av: Oskar

Jag skulle köpa 8 kortlekar

2010-11-23 @ 19:18:19
Postat av: Emma

Jag vill vinna för att jag är så snäll och rar!...och för att jag är en fattig student och skulle handla massa roliga prylar som jag aldrig annars kommer mig för att handla, typ roliga och fina pennor, olika dekorer och scrapbookgrejer! :D

2010-11-23 @ 19:30:45
Postat av: hannah

SPÄNNANDE! Om jag vinner så ska jag köpa på mig lite textilfärg för det använder jag rätt flitigt till tryck på kläder och sånt, och jag såg att det fanns massa roliga färger!

2010-11-27 @ 16:23:17
URL: http://pysselkartellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback