Tidig julklapp

God morgon på er!
I morse hände det. Jag har äntligen beställt en liten julgran till mitt skrivbord som jag har suktat efter nu sen förra julen. Jag hade lite svårt att välja mellan grön eller silver, men jag tog en silver, den riktiga granen som vi ska ha i vardagsrummet sedan är ju grön :) När jag ändå höll på såg jag till att utöka min "samling" av "Giant Microbes" med en hjärncell, så att min stackars E-coli-bakterie inte ska känna sig så ensam uppe på hyllan. Dessutom tycker jag att jag kan behöva en extra hjärncell nu när jag har så mycket galenisk farmaci att plugga fram till jul...

Prylarna finns på CoolStuff, som för övrigt har fri frakt nu t.o.m imorgon för den som handlar för 300kr! Det är ett bra ställe att hitta skojiga julklappar till alla i familjen, särskilt dom som har allt, eller om man bara vill ge nåt skoj till en kompis. Klicka HÄR för att se några roliga julklappar.


Kommentarer
Postat av: hannah

Fin gran! Älskar allt i silver/guld så denna gick verkligen hem hos mig:)

2010-11-17 @ 23:38:09
URL: http://pysselkartellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback