Fler paket till kalendern


Nu har jag bara ett enda litet paket kvar! Min sambo har inte köpt ett enda till mig ännu (säger han i alla fall:)) och jag har nu bara ett kvar till honom, men det blir inte så många när man ska dela på de 24 dagarna, jag tycker det går alldeles för fort att hitta små presenter att ge...
Idag har jag varit på stan och köpt lite pynt till kommande Halloween-helgen men jag köpte några julgrejer också ;) En 50cl-julmust som jag och sambon glatt delade på när jag kom hem, Friggs te som jag har som "julte" det heter Green Chai och smakar nejlika, apelsin, kardemumma och kanel och kommer i en liten brun box, samt Blossa 10 från Systembolaget men glöggen får nog vänta ett bra tag till innan den får öppnas :)

Mm.. nummer 13 och nummer 19 i kalendern.. spännande, spännande :)

Kommentarer
Postat av: Dorpan

vad duktig du är =)

2010-10-20 @ 22:50:08
URL: http://dorpansjulblogg.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Åh vad mysigt! jag älskar adventskalendrar, det är så mycket med 24 helt unika paket i olika former och storlekar. schysst! :)

2010-10-22 @ 21:24:07
URL: http://arildsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback