Halloween

Hejsan!
Igår firade vi Halloween hos sambons föräldrar med mat och sen hemma med gammal skräckfilm. De flesta av oss hade klätt ut oss som karaktärer ur Harry Potter, jag var professor McGonagall i form av animagus, alltså en katt :) Sambon var Lupin som varulv.
Sambon gjorde en jättefin tårta (ett Boo-spöke) med sugarpaste-lock vilket gjorde mig överlycklig eftersom jag fick äta något som var likt mandelmassa/marsipan för första gången på väldigt länge! Jag måste säga till alla andra nötallergiker att sugarpaste är ett riktigt bra alternativ när man inte får äta nötter. Efter ikväll är Halloween över och då börjar jullängtan på fullt allvar!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad fint det såg ut! blev verkligen sugen på att äta dom där små spökena :)

2010-11-01 @ 11:43:36
URL: http://arildsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback