Titta vad jag fick se när jag såg ut genom fönstret....

Så vackert!
Igår jobbade jag på eftermiddagen och passade på att köpa med mig ett ex av Allers Julmagasin hem, jag bläddrade igenom den två gånger under kvällen. Det fanns mycket fint mys, blev särskilt sugen på att göra en egen liten gran i mitt kontorsrum/datarum och att göra en mousse med vit choklad och lingon som fanns med recept i tidningen. Jag tror fasiken det blir att testa göra Eggnog iår också, jag tror att jag kommer tycka det smakar s.k.i.t, men det är en så klassisk dryck (i USA åtminstone) så det skulle vara häftigt att få smaka! Jag lade även märke till en internetbutik som heter 5 årstider som de visade produkter från i Allers, dom hade en del fina pumlor. Så köp tidningen om ni inte har gjort det, och låt er inspireras!



Kommentarer
Postat av: Dorpan

åh alleredan.. fyyy så avis jag är... här regna det imorse när jag vakna =(

2010-10-14 @ 20:45:54
URL: http://dorpansjulblogg.blogspot.com/
Postat av: Linda/Julens pyssel

Till din tröst Dorpan så kan jag säga att det förmodligen kommer smälta bort rätt fort. Dock brukar det inte stanna kvar så här länge första svängen, det är kvar ännu! Dags att byta till vinterdäck med andra ord.. Men det är fint med snö, jag skrek av lycka när jag vaknade och såg allt vitt :D

2010-10-14 @ 22:55:24
URL: http://julenspyssel.blogg.se/
Postat av: Elin - Julbloggen

läckert!!!!

2010-10-15 @ 16:27:58
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback