Den som väntar på något gott...

Hej på er!
Förra veckan startade ju Panduros rea. Det gillar vi!
I fjol var jag lite sent ute och lyckades inte hinna med att handla mitt pyssel på rean vilket resulterade i att jag fick betala typ 260kr för 6 artiklar. Iår hann jag handla från rean och lyckades fynda över 30 artiklar, 4kg (!) för 350kr. Mitt paket är sorterat i Ånge idag så det kan komma redan imorgon. Iiiiih :D
Här kommer ett litet smakprov på vad jag har beställt;


Idag ska jag börja en ny kurs i skolan men eftersom jag är så fruktansvärt trött och deppig idag så har jag tittat på julbroderier istället, plugget får komma ikväll. Jag har lite svårt att bestämma mig för vad jag egentligen ska göra för broderier iår. Jag ska självklart göra sambons julstrumpa men jag skulle vilja, om jag har råd och tid, göra en kalender också... min sambo var väldigt sugen på att vi skulle ha en egen kalender iår där vi kan ge varandra små saker och då blir man ju helt klart inspirerad! ;)
Jag har surfat runt och tittat på lite priser. En julstrumpa är liksom överkomlig (ca 260kr utan frakt) men de finaste julkalendrarna kostar ofta runt 400kr... Det blir mycket tillsammans! Nåväl vi får väl se hur det blir. Strumpan först i alla fall.


Kollade även in på tradera, och bjöd, för första gången på några oanvända broderier där, det hade ju inte varit helt fel att kunna fynda något broderi där så att man kommer undan lite billigare. Det är inte alltid det lättaste att vara fattig student och samtidigt ha sådana hobbys, hobbys kostar ju nästan alltid rätt mycket pengar.
Jag har börjat med scrapbooking litegrann och där har ni något som kostar! Jag har lagt ut hundratals kronor på det hittills :S Får nog hålla mig till att göra albumet klart (ska visa det i nästa inlägg) och sedan ligga lågt på den fronten. Nåväl, strumpan får beställas om nån vecka och panduropaketet kommer snart. Då har man ju gjort bort de stora posterna vad gäller pyssel för ett bra tag framöver i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback