Dan före dopparedan!

Imorgon är det julafton! Redan! och jag som knappt hunnit längta efter tomten. Det har varit fullt upp nu de senaste dagarna, idag har jag hunnit fika med en kompis, gå på stan och hjälpa Oskar med julklapparna, vila lite, klä granen i hampis, söka i hela stan efter en ask med marmelad-godis (hittade ingen), målat naglarna (torkar nu) och spelat Mariokart på Wii m.m. m.m.

Imorgon är det jullunch och dopp i grytan kl 11.30 i Hampis och sedan fortsätter nog dagen i traditionsenlig ordning. Iår är det åttonde julen jag firar tillsammans med min sambo så det är snart jubileum :)

God Jul på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ni kanske ska flytta in hos oss helt enkelt ;) hehe!

2009-12-30 @ 18:12:14
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback