Ska julstrumpan bli klar någon gång?

Idag tänkte jag få skjuts av sambon till Ida Nilssons för att köpa de garner som saknas till broderiet, så att jag kan göra klart det medan jag ser på Idol-finalen och premiär-tänder ljusen i mitt jul-arrangemang! Sambon har köpt apelsiner så jag tänkte skiva en sån och torka i ugnen så har jag lite mer dekorationsgrejs att pynta med, kanske på nåt paket? :) Sen vill jag ju göra "nejlikor-i-apelsiner" och hänga upp lite överallt... eller lägga i en skål. Sen måste jag trolla fram några brännskivor så att jag kan fixa nya julskivor till julfirandet i Hampis, dom jag gjorde för nåt år sedan är alldeles repiga :P
Imorgon ska vi baka lussebullar och det kommer bli riktigt smarrigt! :)
I slutet av nästa vecka ska granen pyntas (och köpas) och det är väl endå det allra, allra bästa med hela julen :D


Kommentarer
Postat av: Muris

myspysigt :)

2009-12-11 @ 18:59:19
Postat av: svärmoran i hamptjärnmoran

Jag gillar den jullåt som kom förra året med The Hives och nån kvinnlig artist, minns ej vem.

2009-12-11 @ 20:17:55
Postat av: sandra

Om torkningen skulle gå dåligt av någon anledning så hade dom att köpa färdiga sånnnna på fagernäs trädgård förra året :) hoppas du mår bättre nu!

2009-12-12 @ 06:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback