I'm back!

Veckan i Umeå var jättebra men det är skönt att komma hem också :)
Igår besökte jag stan i Umeå med Malin och Sandra, vi drog runt och sökte party-outfits till deras besök på kårhusets fredagsevenemang, sen gick vi in på varje "oooh!"-affär som jag hittade med inredning och julgrejer.
Jag hade inte så många kronor att handla för men jag hittade en supermysig affär, Mias Lustgård, som jag bara var tvungen att köpa något från! Så det blev 4 små pumlor. De hade andra jättevackra pumlor men de var för dyra för min lilla budget :)
Igår premiär-drack jag även julmust! Köpte en 50cl glasflaska på Konsum och drack medan sambon bakade kakor.







Idag har jag hämtat ut mitt paket från Panduro som kom medan jag var i Umeå. Så idag kaaaanske jag får börja med några julkort om jag är duktig och läser mycket läkemedelskemi först...

 


Kommentarer
Postat av: Muris

Va kul att du är tillbaka och fina pummlor :)

2009-11-14 @ 15:44:30
Postat av: Frida

Vilka fina pumlor! Och vilka fina grejer till julkortsgörande! Nu fick jag ju ångest över att mina julkort inte är lika bra:P Men de har inte samma tema heller och man kan ju inte blanda flera olika teman (tröstar mig själv) haha ^^

2009-11-14 @ 15:54:12
Postat av: sandra

När du har klätt granen måste jag få komma o spana in dina pumlor :)

2009-11-16 @ 00:05:02
Postat av: Linda/Julens Pyssel

Sandra: haha, det lär ju dröja innan jag klär granen så jag föreselår att vi träffas bra mycket tidigare än det :) Jag har funderingar på att göra ett pepparkakshus tillsammans med dig ;)

2009-11-16 @ 00:13:42
URL: http://julenspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback