Den lilla, lilla julgranen

För några dagar sedan anlände mitt paket från CoolStuff.se men jag har inte packat upp granen förrens nu. Och det var då ingen dålig gran! Man fick med massor av pynt (toppstjärna, minipumlor, girlang och nå andra silvriga grejer som jag utelämnade för att jag tyckte det räckte med det andra) superfin gran alltså! tät!
Passar på att visa hjärncellern jag köpte också, även om den inte är så julig. (Med på bilden är också E-colin)







Idag tänkte jag försöka adventspynta lite och även ha en liten pysselstuga med min sambo. Jag lägger upp bilder på resultaten senare :) Och glöm inte bort att tipsa om din julblogg här med en liten kommentar så lägger jag till den i min lista, vi börjar vara så många nu så jag tycker det är svårt att hålla reda på alla X-)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Nu tipsar jag om min blogg då för såg att du inte hade den med ännu :) Du finns redan på min lista, jag har själv svårt att få in alla då det är såååå många.. Jättekul! :)

2010-11-24 @ 16:40:04
URL: http://christmascarol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback