Second hand-fynd!

Idag har jag och sambon varit till Bodens Återvinningsmarknad och fyndat lite smått och gott. Jag såg i ett reklamblad att dom skulle ha premiär idag med sina julsaker så då var man ju bara tvungen att åka! Det blev en hel del fynd faktiskt: En äldre julgransfot i metall, en vik-pappers-tomte (har glömt vad de där heter egentligen), två ljusstakar (likadana äldre som jag endå hade tänkt köpa på Åhlens, och 5kr/st måste man ju säga är mer än ett fynd!) samt ett ogjort Panduro-kit för 10kr. Sen var vi även en sväng förbi Scraptime och köpte lite papper som jag kan ha till både julkort att scrapping.

Ikväll ska vi inventera på jobbet, jag tänkte gå förbi på Coop innan och se om dom kanske fått in någon Blossa lättglögg!? Jag har sökt i flera dagar nu men inte hittat. Jag vill inte ha något annat än Blossas och det enda Ica hade igår var sin egen glögg... nåja, jag hoppas verkligen på att få ta ett glöggfika efter jobbet ikväll!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är så roligt att fynda på second hand, I love it!

2010-11-11 @ 18:50:40
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Tomtenissans Julblogg

Vilken nostalgitripp, både ljustakarna o ch vik-tomtarna hade mormor när man var liten.

2010-11-12 @ 23:05:23
URL: http://tomtenissansjul.blogg.se/
Postat av: Linda/Julens pyssel

Tomtenissan: Ja! Visst är det härligt! Jag gillar nog gammaldags jul bäst så därför försöker jag ha det mesta så. Jag brukar ha modernt i sovrummet så att jag får ta del av det pyntet också någon gång X-)

2010-11-13 @ 09:47:53
URL: http://julenspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback