Snö igen

Jaha, nu får vi snö igen för typ 3-4 gången! Undrar hur länge det kommer ligga kvar nu då :) Det har inte varit så mycket julpyssel på "G" i veckan. Jag har bara broderat på julklappskalendern och den är inte så långt borta, har väl ungefär en tredjedel kvar att göra. Bonaden med julmat som motiv får ligga lite på hyllan, även om den nästan är klar, jag vill se till att jag hinner med att göra kalendern och julstrumpan istället.

Igår var vi på Systembolaget, jag tänkte nästan passa på att köpa en till Blossa 10 men dom var helt slut! Hoppas det kommer in nya :) För nu är våran slut! Glögg är nog bland de godaste dryckerna jag vet. Ikväll ska jag testa den där ekfatslagrade julmusten som jag fick av sambon tidigare.. undrar om den är god... Annars så har jag fixat en julklapp hittills och den kanske man får slå in när suget kommer :)


Kommentarer
Postat av: M i n d i

Sååå mysigt det ser ut med snö. :)

November brukar vara så mörk och trist men vi har faktiskt haft sol nu i några dagar. Härligt. :)



Kram

M I N D I

***

Swappsugen?

Sista anmälan för Julswappen 7/11

http://julswappen.blogspot.com/

***

2010-11-06 @ 18:54:20
URL: http://mindidagar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback