Årets julstrumpa

Nu har jag helt plötsligt fått sambons blivande julstrumpa i brevlådan. Den ser fin ut! Nu har jag mååånga julbroderier att göra :D
Men jag blir faktiskt riktigt besviken på "Ateljé Margaretha"s otroligt dåliga service. Jag tycker att man ska kunna förvänta sig mer av ett företag som säljer så personliga saker och framstår som ledande inom branchen. För det första så fick jag inget mejl eller något slags leveransbesked där jag fick veta hur mitt broderi skulle skickas eller hur lång tid det skulle ta, bara att det skulle skickas "omgående" stod i min leveransbekräftelse - så eftersom det gick flera dagar utan att jag fick något leveransmejl så antog jag att den kanske var restnoterad men att dom inte tänkte säga något.

Jag gjorde beställningen på kvällen den 21:a september och fick betala 45kr i expeditionsavgift och 15kr i faktura-avgift (obligatorisk, det går inte att betala på något annat sätt hos AteljéMargaretha) och vad fick jag för det?! Jo jag fick vänta 8 arbetsdagar utan besked och betala 45kr i frakt för ETT BREV i en plastpåse som brevbäraren kunde lämna i mitt brevinkast och dessutom då betala 15kr i faktura-avgift, en faktura som medföljde brevet.
Det är ju som internethandel fast på stenåldern. Jag tänker då inte beställa därifrån igen.

Imorgon tar jag tåget ner till Umeå för att spendera några dagar i skolan med tenta, föreläsningar och seminarier.
Det ska bli roligt att träffa alla mina klasskompisar och framförallt träffa min kompis Malin som jag bor hos när jag är i Umeå. Tentan på torsdag är i "farmaceutisk praxis med författningar" och vi måste ha 80% för G  så wish me luck! ;D


Kommentarer
Postat av: Julia

Va fin den ser ut!Du har en del att pyssla med framöver alltså. Lycka till på tentan!

2010-10-04 @ 17:31:26
Postat av: Linda/Julens pyssel

Jodu Julia, jag ska ta med mig broderiet till Umeå så kan jag sitta där och brodera hela kvällarna :) Tackar för lyckoönskningen!

2010-10-04 @ 22:14:46
URL: http://julenspyssel.blogg.se/
Postat av: Johanna

Verkligen snygg julstrumpa! måste vara kul att göra :)

2010-10-05 @ 22:54:25
URL: http://arildsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback