Jag ser det snöar, jag ser det snöar!

Jo, det är sant, det snöar just nu i Boden. Snön stannar inte på marken men den är då i luften! Vi brukar ju ha mycket snö här uppe (såklart) men de riktiga massorna brukar inte komma förren i december och fram tills dess har vi blandat väder med snö som förvinner. Men kallt då såklart. Jag gillar snö, det är vackert, det blir tyst(!) och ljust överallt (vilket behövs när det blir mörkt ute kl 14.00 mitt i vintern.)
Det enda negativa med snön är att det blir jobbigare att promenera och jogga. Jag har precis börjat jogga så vi får se vad jag har för lösning på problemet, men ett par halkskydd/broddar under dojjorna nu när det börjar frysa-på är nog ett måste om man inte vill slå ihjäl sig ;D
Jag ska åka ut med bilen nu och se om jag kan ta en bild att lägga ut här!
Förresten, idag har jag fixat bloglovin' så nu kan ni vara snälla och visa mig att ni följer min blogg! Give me some support! ;) Följ min blogg med bloglovin

Jag var ut nyss på promenad, det hann sluta snöa men lite norrsken fick jag allt se! Temperaturen låg runt 0 och ena sekunden frös det på och andra inte. Inga bilder blev det i alla fall, det var för mörkt för att fotografera!

Kommentarer
Postat av: Tomtenissans Julblogg

Så härligt med snö...

2010-10-12 @ 18:21:42
URL: http://tomtenissansjul.blogg.se/
Postat av: Elin - Julbloggen

wow!

2010-10-12 @ 20:53:44
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback