Recept

Hej på er! Nu har jag kommit hem från Umeå efter någon dag med studentliv. Idag har jag suttit och tittat efter recept till dagens efterrätt men jag kunde inte låta bli att läskas av dessa spännande julrecept från alltommat.se.
Jag längtar verkligen tills julbaket får sätta igång! Men man får nog dra på sig löparskorna ett tag till innan så det inte blir så jobbigt efter jul ;)
Alla bilder och recept är hämtade från Allt Om Mat.



Julig Tiramisu




Pepparkaksbollar



Apelsintryffel


Saffranskaka

Kommentarer
Postat av: JULLE

Hemma igen va? Hört att tomten kommit till somliga på ett mycket BRA sätt. Till andra finns bara att säga :Vänta till JUL

2010-10-08 @ 21:41:11
Postat av: Julia O

Ohh va gott det ser ut, undrar om man kan äta detta hur man än mår? Om man är opererad eller nåt.

2010-10-08 @ 23:09:55
Postat av: Linda/Julens pyssel

Svärmor ska nog sluta skriva så läskiga kommentarer om fredagskvällarna. Man ser svärmors IP-nummer så man vet när svärmor skriver.

2010-10-08 @ 23:27:25
URL: http://julenspyssel.blogg.se/
Postat av: Julia

Vem är svärmor? Min är en varulv

2010-10-09 @ 19:29:17
Postat av: Johanna

Pepparkaksbollarna såg ju helt underbara ut! :)

2010-10-10 @ 21:41:36
URL: http://arildsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback