Rustas julpynt

Ibland tycker jag faktiskt att Rusta lyckas ha en del bra saker att köpa som faktiskt håller rätt ok kvalitet, ifjol köpte jag några figurformade julgransprydnader men jag måste säga att för det priset de tog för dom så höll dom inte måttet, många var lite felmålade. Nu när jag surfade in på hemsidan igår efter tips på Dorpans julblogg så hittade jag faktiskt ett par pumlor som jag blev väldigt intresserad av, de ser lite gammeldags ut på något sätt. Hoppas verkligen att dom är lika fina i verkligheten som på hemsidan, man får väl åka dit någon gång innan jul och kika lite. Jag tycker att det är roligt att blanda godbitar från många olika affärer och prisklasser - bara produkterna håller måttet så!
Hittade även några andra saker jag skulle kunna tänka mig att köpa om de ser fina ut i butiken.





Fler och större bilder finns att se på rusta.se där dessa är hämtade.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilken härlig julblogg du har!! Jag blir helt inspirerad - hit tänker jag återkomma, många gånger!

2010-10-10 @ 14:53:43
URL: http://bloggenimittliv.blogspot.com
Postat av: Linda/Julens pyssel

Tackar för en fruktansvärt fin och rolig kommentar! Är glad över att du gillar min blogg!! :D

2010-10-10 @ 15:00:51
URL: http://julenspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback