Snön!

Igår hade vi för första gången på länge ett massivt fel med bredbandsbolaget så hela stan var utan bredband, därför uppdaterade jag aldrig bloggen igår :)
Igår var jag och sambon däremot ut till mina svärföräldrar och promenarade med deras hund. PPå deras gård låg en del snö kvar! Nog för att det är mest frost men man ser ju att det är snö också :)
Jag gjorde också ett besök på Ljusboden igår men jag kunde inte bestämma mig för några halloweenljus så därför får det vänta nån vecka, dom hade börjat ta fram massor med julljus, bl.a. deras populära "Grötljus" som luktar kanel och "serveras" i en lerskål. Å vad jag längtar tills man får åka dit för att göra juleljusen! Underbart ska det bli! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback