Spånar på årets önskelista

Jag har börjat fundera lite på vad man ska önska sig i julklapp i år... jag tror det blir lite samma saker som jag brukar önska mig ;) Lila satinpåslakan till sovrummet och gärna en lila eller rosa badrock, här i fleece från Hemtex.
Nytt för i år är att jag önskar mig glas ur serien Essence från Iittala som jag och sambon har börjat samla lite på. Alla former av Essence-glas är aktuella! Och som vanligt vill jag ha fler saker ut Rosendahls Grand Cru-serie, bilder på urval finns här nedan (ölglasen tillhör inte Grand Cru men är från Rosendahl, Iittala har inte ölglas i Essence-serien så därför önskar jag mig dom här). Önskelistan kommer förmodligen att uppdateras men detta är som en försmak på vad jag önskar mig, det vanliga alltså! ;D

Men mest av allt önskar jag mig en jul med lugn och ro, att jag förhoppningsvis får vara ledig och ett gott sällskap och god mat.



Kommentarer
Postat av: Fridus

Mycket fina och stissiga glas :)

2010-10-25 @ 21:54:25
Postat av: Tomtenissans Julblogg

Utmanar dig på min blogg...

2010-10-26 @ 20:01:51
URL: http://tomtenissansjul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback