Umeåbesök

Hej på er!

I veckan har jag varit i Umeå och fick då tillfälle, igår, att besöka staden i någon timme. Det var helt underbart, Mia's Lustgård hade blockat fram sitt underbara julpynt och Lagerhaus hade också tagit fram en hel del julgrejer! Åhléns höll också på att få fram sitt vackra pynt.

Det var faktiskt första gången för i år för mig att få se julpynt på affärerna så jag var ju så mycket i extas som man kan vara efter 2 hektiska dagar med redovisningar och dålig sömn :) Jag tog några bilder så håll till godo! I helgen ska jag och min sambo fira lite Halloween med god mat, halloweentårta och gamla skräckfilmer.


Lagerhaus

Mia's Lustgård

Kommentarer
Postat av: Jul i laloland

ÅH!!!!!!!!! Jag älskar LAgerhaus - blir nog en tripp dit i helgen skulle jag tro!

2010-10-29 @ 15:48:17
URL: http://julilaloland.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Oj, sådär juligt var det minsann inte på Lagerhaus i Malmö...

2010-10-29 @ 20:36:55
URL: http://juleljus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback