Årets glögg från Blossa

Hej!
Jag vet att det är många av de andra julbloggarna som har rapporterat om Blossas nya glögg men eftersom jag inte vill riskera att någon missar detta så gör jag ett inlägg om det här på min blogg också, lite såhär i efterhand :)
Jag ska erkänna att jag faktiskt inte köpt starkvinsglögg förut eftersom jag tycker det är alldeles för starkt, nej, det som går hem hos mig är den gamla hederliga Blossa lätt rödvinsglögg 2,25%. I fjol provade jag även Blossa Apelsin, en lite dyrare lättglögg, och den var god!
I alla fall, i år tänker jag köpa Blossa X, om jag inte vill dricka så mycket från den själv tror jag nog att den går hem hos både sambon och inbjudna gäster! Sen är ju flaskan ruskigt snygg också! Det går att reservera en flaska på blossa.se vilket kan vara en lite kul grej men jag tror knappast det behövs. (Hoppas innerligt att jag inte kommer behöva äta upp de orden senare...)
När jag surfade in på blossa.se så hittade jag även ett sampack med tidigare års-smaker som jag blev väldigt intresserad av!
Kan för övrigt berätta att glögg är ju bland det godaste som finns! När jag bodde hemma kunde jag sitta och dricka det i en stor mugg, alltså som te! Haha. Är det någon annan som kommit på denna eminenta idé? ;P
120kr på Systembolaget

89kr på Systembolaget


Kommentarer
Postat av: Julia

Måste smaka!

2010-09-23 @ 18:09:57
Postat av: Dorpan

Något du måste prova är chokladglögg. Finns på Ica...mmm så gott... älskar våra glöggkvällar... hmm ibland kan det stå härliga till när man provar massa glögg haha

2010-09-24 @ 12:31:26
URL: http://dorpans.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hej!



Hoppas allt är bra med dig! Jag ville bara säga att jag tycker din blogg är jättefin! Jag håller själv på att försöka få igång en julblogg, men den ser så tråkig ut! Så min fråga till dig är om du har någon bloggdesignsida som du kan rekommendera eller några andra tips när det gäller att göra sin blogg roligare och finare?



Tack på förhand!



Kramar www.luvasmagiskajul.blogg.se

2010-09-25 @ 12:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback