Lugn lördagkväll

Hejsan!
Min kväll skulle egentligen spenderas hos en god vän på hennes födelsedagskalas men det satte min katt-allergi stopp för, det är så himla tråkigt att vara allergisk mot alla små söta djur som finns!
Nu när jag endå är hemma tänkte jag att jag kunde uppdatera bloggen.
Igår fick jag en liten present av min sambo, en pepparkaksform i form av en älg! :D Jag tyckte den var jättefin, jag gillar alla nordiska djur och har såklart tidigare köpt Ikeas kakformar med älg, björn, räv m.m. som de iaf sålde i fjol (jag vet inte om dom säljer den iår), men den här älgen var jättefin!
Jag fick den jättejättefina julgransspiran idag också, den var så himla fin! 3 "hål" var det runtom och mellan "hålen" var det granar, jaja ni kan ju se på bilden här i något inlägg längre ner :) Broderiet med julmat fick jag igår men jag tror jag ska vänta ett tag innan jag sätter igång med något sådant, jag hinner knappt pyssla/scrapbooka med jul-albumet jag håller på att göra. Kul att se att traderafynden verkligen var fynd!
Hoppas ni har en härlig helg allihopa! Nu ska jag försöka slappna av lite här i soffan med min sambo, trots att grannarna har en galen fest...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback